Mecanicii de la service-ul de reparatii auto din Bucuresti subliniaza faptul ca inspectia tehnica a vehiculului este obligatorie la fiecare doi ani pentru toate vehiculele cu varsta peste patru ani. Dupa examinarea consolidata a vehiculului, soferilor li se ofera o foaie care mentioneaza defectiunile identificate. Acestea sunt clasificate in 3 categorii:
- Esecuri minore;
- Esecuri majore;
- Esecuri critice.
Daca una sau mai multe dintre cele 139 de erori minore au fost identificate, masina nu este in pericol, ci este pur si simplu o notificare care nu are ca rezultat o obligatie de reparare.
Daca unul sau mai multe dintre cele 340 de defectiuni majore au fost identificate, atunci masina va trebui supusa unui control CT. Soferii au la dispozitie 2 luni pentru a-si retrimite vehiculul pentru verificare.
Daca a fost identificat unul dintre cele 127 de defectiuni critice, acesta este cel mai rau scenariu: soferii trebuie sa mearga imediat la un service, deoarece cardul lor de inregistrare este valabil doar 24 de ore.
Doar un certificat specific dintr-un service va permite soferilor sa conduca dupa aceasta perioada. O defectiune critica nu implica neaparat o reparatie grea si/sau costisitoare. De exemplu, o lumina simpla de inmatriculare care nu functioneaza necesita remedierea defectiunii in timpul zilei. In caz contrar, soferii nu vor putea conduce vehiculul a doua zi.
Reparatii masini din Bucuresti | Reparatii auto din Bucuresti | NordGarage.ro
Inspectia tehnica presupune un control din care sa reiasa daca masina poate circula pe drumurile publice atat in siguranta cat si in conformitate cu cerintele autoritatilor. NordGarage.ro, service-ul de reparatii masini din Bucuresti recomanda tuturor soferilor controlul tehnic, subliniind faptul ca acest lucru nu trebuie neglijat.
Pot solicita soferii o inspectie tehnica mai devreme de termenul stabilit la service reparatii auto din Bucuresti?
Exista cazuri cand soferii doresc sa-si supuna masina la o verificare tehnica inainte de termenul stabilit deoarece observa o problema de functionare cu vehiculul sau. In acest caz, va fi vorba de un control voluntar si in niciun caz nu inlocuieste urmatorul control tehnic al carui termen nu va fi amanat.
Acest control voluntar poate fi solicitat in orice moment de catre titularul vehiculului. Poate fi partial sau complet, astfel incat controlorul verifica numai anumite puncte sau toate punctele de verificare.